BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ<br>Urząd Gminy w Przasnyszu

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Urząd Gminy w Przasnyszu

  • PRAWO LOKALNE »
  • Sesje Rady Gminy »
  • Informacja o sesji »

Ogłoszenie o sesji XXV Rady Gminy Przasnysz

 

OGŁOSZENIE

Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (t. j. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) zwołuję XXV sesję Rady Gminy Przasnysz w dniu  25 czerwca 2013 roku (wtorek) o godz. 10.00 w Sali Starostwa Powiatowego w Przasnyszu, ul. Św. Stanisława Kostki 5, 06 - 300 Przasnysz.


1. Otwarcie  sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
2. Przedstawienie porządku sesji.
3. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego, sprawozdania z wykonania budżetu wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o tym sprawozdaniu oraz informacji o stanie mienia komunalnego za rok 2012.

 
    1) wystąpienie Wójta Gminy w sprawie sprawozdania z realizacji wykonania  budżetu   gminy za 2012 r.
    2) przedstawienie  Uchwały Nr Os.159.2013  Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie  z dnia 12 kwietnia 2013 r. w sprawie wydania opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Przasnysz sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy za 2012  rok.
    3) przedstawienie opinii Komisji Rewizyjnej Rady Gminy Przasnysz z dnia 08 maja 2013 r. po rozpatrzeniu sprawozdania finansowego, sprawozdania z  wykonania budżetu wraz z opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o  tym sprawozdaniu .
    4) przedstawienie opinii stałych komisji,
    5) debata,
    6) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2012 r.

4. Udzielenie absolutorium Wójtowi Gminy Przasnysz za rok 2012.

    1) Wniosek Komisji Rewizyjnej z dnia 08 maja 2012 r. w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Przasnysz  tytułu wykonania budżetu gminy za rok 2012,
    2) Uchwała Nr Os.243.2013 Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie z dnia  13  maja 2013 r. w sprawie wydania opinii o wniosku sporządzonym przez komisję Rewizyjną Rady Gminy Przasnysz w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy za 2012 r.
    3) Debata,
    4) podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Przasnysz za 2012 r.

5. Sprawozdanie roczne z wykonania planu finansowego  za 2012 r. samorządowej instytucji kultury tj. Gminnej Biblioteki Publicznej w Przasnyszu z siedzibą w Bogatem.

    1) projekt uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdań finansowych za rok 2012 Instytucji Kultury.

6. Przyjęcie sprawozdania z realizacji „ Programu współpracy Gminy Przasnysz z organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na rok 2012.
7. Rozpatrzenie i podjecie uchwał w sprawach:

    1) zatwierdzenia i realizacji Gminnego Programu Wspierania Rodziny Gminy Przasnysz na lata 2013 – 2015 ,
    2) zatwierdzenia i realizacji programu rozwoju przedsiębiorczości i integracji społecznej Gminy Przasnysz na lata 2013 -2016.
    3) zmieniająca uchwałę Nr XXIV/181/2013 Rady Gminy Przasnysz z dnia 17 maja 2013 r. w sprawie  przyznania środków na wspieranie doskonalenia zawodowego nauczycieli w 2013 roku oraz  określenia trybu i zasad ich przyznawania,
    4) zrzeczenia się przez Gminę Przasnysz prawa użytkowania nieruchomości.
    5) zmiany uchwały Nr XXII/160/2012 Rady Gminy Przasnysz z dnia 29 grudnia 2012 r.   w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Przasnysz na lata 2012-2021.
    6) zmiany do uchwały budżetowej Nr XXII/161/2012 Rady Gminy Przasnysz z dnia 29 grudnia 2012 r.
    7) zarządzenia wyborów sołtysa sołectwa Golany.
   
8. Informacja Wójta Gminy z działań między sesjami.
9. Przyjęcie protokołu z poprzedniej Sesji Rady Gminy.
10. Interpelacje i zapytania.
11. Wolne wnioski.
12. Zamkniecie obrad Sesji.

 

Przewodniczący
Rady Gminy Przasnysz

/-/ Andrzej Sekuna

  • autor lub odpowiedzialny za treść: Bożena Rudzińska
    data wytworzenia: 2013-06-19
  • opublikował: Mariusz Milewski
    data publikacji: 2013-06-19 15:30
  • zmodyfikował: Mariusz Milewski
    ostatnia modyfikacja: 2013-06-19 15:41
fotokod
Stronę wygenerowano: 2025-06-16 12:39:31
Przejdź do strony źródłowej »
Strona wygenerowana z systemu bip.net